dilluns, 27 d’agost del 2012

FS – ETR 470 “Pendolino” - Trenitalia Spa (Ferrovie dello Stato Italiane)

FS – ETR 470 “Pendolino”, Estació de Lugano, Juliol 2011, realitzant el servei Zürich HB a Firenze Santa MariaNovella

CISALPINO – ETR 470 “Pendolino”, Estació de  Stresa, Juliol 2001, realitzant el servei EC Canaletto Gèneve Cornavin - Venezia Santa Lucia
Característiques tècniques:


Sèrie: 470
Rodament: EMU-9
(1Ao)(Ao1)+ (1Ao)(Ao1)+2’2’+2’2’+(1Ao)(Ao1)+2’2’+(1Ao)(Ao1)+ (1Ao)(Ao1)
Composició: BAC001-BB201-RA501-RB401-BB251-BAH101-RA301-BB252-BAC501
Unitats en servei: 5
Unitat construïdes: 9
Numeració: 470-001-9 a 470-009-2
Any de construcció: 1994 a 1997
Amplada carril: 1435 mm
Tracció: Eléctrica
Voltatge: 3000 V= + 15kV 17 Hz
Potencia: 6000 kW
Esforç de tracció: 259 kN
Motor: 12 X MTA 550
Longitud entre topalls: 236.600 mm
Pes: 440 Tm
Velocitat: 200 km/h
Seients 1ª classe: 151
Seients 2ª classe: 322 +2 PMR
Fabricades per: FIAT, Schindler i Vevey Technologies
Nota: Construïts a demanda de la empresa mixta CISALPINO (SBB-CFF-FFS i FS), son unitats derivades del ETR 460 Pendolino Mk.1, multicorrents i equipades amb els sistemes de seguretat SCMT, ZUB/Signum i PZB.
A la dissolució de l’ empresa CISALPINO, els tren 1,4,6,7 i 8 van passar a Trenitalia (FS) i les unitats de tren 2,3,5 i 9 van passar a SBB-CFF-FFS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada