SNCF - Société Nationale des Chemins de Fer Français.
Aquesta sèrie d'automotors, X-2200, per a serveis TER en línies no electrificades, és una versió millorada i més potent de la sèrie X-2100.
Les caixes d'aquests automotors són construïdes en acer. Amb quatre portes d'accés i pis alt. Les cabines de conducció estant situades a la cantonada esquerra de cada extrem, ocupant els dos terços de l'amplada de la caixa, la tercera part, que es troba a la dreta, ofereix una visió directa sobre les vies als passatgers.
SNCF X-2204 - Mouans-Sartoux (postal) |
Característiques tècniques:
Sèrie: X-2200
Tipus: DMU-1
Rodament: B'2'
Unitats en servei: 4
Unitats preservades: 12
Unitat construïdes: 60
Numeració: X 2201 a 2257 i X-92201 a X-92203
Any de construcció: 1985 a 1988
Any de reconstrucció: 2001
Any de retirada de servei: 2014 a 2018
Amplada carril: 1435 mm
Tracció: Dièsel-hidràulica
Potencia: 440 kW
Motors: 1 X Saurer S1 DHR substituït per MAN V12
Transmissió: Voith T 320 R
Longitud total entre topalls: 22.400 mm
Pes total: 43 tm
Velocitat: 140 km/h
Seients 1a classe: 8
Seients 2a classe: 32 + 1 PMR
Construïdes per: Ateliers de construction du Nord de la France (ANF)
Nota: Normalment les quatre unitats que actualment estan en servei en la línia Niça - Breil-sur-Roya - Tende - Cuneo, estan aparellades de dos en dos, amb un remolc sèrie XR-6000 situat entre les dues tractores.
SNCF X-2200 + XR-6000 + X-2200, Tende |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada