Aquesta sèrie de sis unitats automotores, vàrem ser encarregats a l'empresa MACOSA, per l'Empresa Nacional de Ferrocarriles de Perú (ENAFER), en l'any 1983.
L'estructura de les caixes van ser construïdes a la factoria de Valencià. Mentre que el muntatge i la construcció dels vogies es va realitzar a la factoria de Barcelona; l'acabat interior (seients, revestiment decoratiu, etc.) es va efectuar al Perú.
L'estructura de la caixa està repartida en dos grans salons amb una gran visibilitat, entre ells està situada la plataforma d'accés amb portes corredisses-desplaçables, disposa de dues cabines de conducció situades en l'extrem esquerre de les caixes.
Aquests automotors, vàrem estar dissenyats per la línia de Cusco a Quillamba, que té pendents de fins a 40 0/00, i en particular per al servei turístic entre Cusco i Aguas Calientes (Machu Picchu).
En el dia d'avui continuen realitzant els serveis anomenats "Vistadome", acoblades de dues en dues unitats.
Característiques tècniques:
Sèrie: 220
Tipus: DMU-1
Rodament: B'2'
Unitats en servei: 6
Unitat construïdes: 6
Numeració: 220 a 225
Any de construcció: 1985 i 1986
Amplada carril: 914 mm
Tracció: Dièsel-hidràulica
Potencia: 223,7 kW
Motors: 1 X MAN D-3256 BTYUE
Transmissió: Voith T211r
Pes total: 28,2 tm
Velocitat: 80 km/h
Seients 1a classe: 60
Construïdes per: MACOSA
Acoblament: 2 unitats
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada