El Gråkallbanen és la xarxa de tramviària de la ciutat Noruega de Trondheim. Es dona la circumstància que és el sistema de tramvia situat més al nord del món, després del tancament de la xarxa tramviària de la ciutat Russa d'Arkhànguelsk.
Les dades de la xarxa del Grakalbanen són:
Data d'inauguració: 2 de desembre de 1901.
Amplada via: 1000 mm.
Voltatge: 600 V=
Longitud: 8,8 km.
Línies: 1 Porta de Sant Olaf - Lian
Nombre de parades: 21
Cadència: 15 minuts
Dipòsit i museu situat a: Munkvoll Depot
Operat per: Boreal Bane, filial Boreal Norge.
Característiques tècniques:
Sèrie: TT Classe 8
Tipus: EMU-2
Rodament: B'2'B'
Unitats en servei: 9
Unitat construïdes: 11
Numeració: 90 a 100
Any de construcció: 1984–85
Amplada carril: 1000 mm
Tracció: Elèctrica.
Voltatge: 600 V=
Potencia: 300 kW
Motors: 2 X Siemens IKB2021-OMK02
Longitud total entre topalls: 19.900 mm
Amplada: 2.600 mm
Nombre de portes: 4
Pes total: 27,1 tones
Velocitat: 60 km/h
Seients: 53
Capacitat total: 138 viatgers
Acoblament: Sols les unitats 93+96
Construïdes per: Linke-Hofmann-Busch
Nota: Unitats unidireccionals.
Notes:
Aquesta entrada, hauria d'haver estat publicada a final de juliol de l'any 2002, ja que vaig fer la visita aquesta ciutat el 9 de juliol de l'any 2002.
Una foto de Fototak, JG Lukner.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada