SBB RABDe 500-004-7 Mani Matter, (Lugano 07-2011 ) |
Aquestes unitats de tren automotor també son conegudes com ICN – Intercity-Neigezug (Tren Intercity Basculant).
L’ ICN va ser desenvolupat per els Ferrocarrils Federals Suissos conjuntament amb FIAT (Alstom) i Adtranz (Bombardier), Pinifarina va ser el responsable del disseny de les caixes.
Van entrar en servei per l’EXPO 02, celebrada en l’Oest de Suïssa l’any 2002.
La velocitat màxima es de 200 Km/h.
Totes les unitats porten noms de personalitats suïsses.
SBB RABDe 500-009-6 Fiedrich Durrenmat (Geneve-Secheron 09-2006) |
Característiques tècniques:
Sèrie: REABDe 500
Tipus: EMU-7
Disposició dels Eixos: 1A’A1’+1A’A1’+2’2’+2’2’+2’2’+1A’A1’+1A’A1’
Composició: 7 cotxes
(Pilot/2ª classe+2ª classe/Restaurant+1ª classe+1ª classe+1ª classe+1ª classe+2ª classe+Pilot/2ª classe/departament equipatges).
Unitats en servei: 44
Unitat construïdes: 44
Numeració: 500-00-5 a 500-043-5
Any de construcció: 1.999 a 2.005
Amplada carril: 1.435 mm
Tracció: Eléctrica
Voltatge: 15 kV 16,7 Hz
Potencia: 5.200 kW
Esforç de tracció: 210 kN
Longitud entre topalls: 188.800 mm
Pes: 355 tm
Velocitat: 200 km/h
Seients 1ª classe: 125
Seients 2ª classe: 322
Restaurant: 20 places.
Fabricades per: FIAT (Alstom) i Adtranz (Bombardier)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada