Seguim amb més Autobusos de Barcelona (TMB).
Sèrie 1600-II
La sèrie 1600 (II) està fornada per autobusos MAN amb carrosseria Castrosua del model New City. Estan propulsats amb Gas Natural Comprimit.
Presenta algunes novetats interessants: Les portes 1 i 2 poden obrir-se des de l'exterior (encara que la 2 no consta com porta d'entrada i el sistema és inhabilitat), però no la tercera. Té una càmera posterior ja incorporada des de l'habitacle del conductor. Els rètols LED d'AESYS són blancs, aquest sistema millora molt la visió de la línia al passatger i incorpora nombrosos endolls per a carregar el telèfon mòbil.
Característiques tècniques:
Sèrie: 1600 (II)
Numeració: 1600 a 1631
Any d'entrada servei: 2017 i 2018
Constructor: MAN
Model: NG313F A-22A
Motor: MAN E2876LUH7 Euro-6 GNC
Potencia motor: 228 kW
Transmissió: ZF Ecolife-Topodin
Carrosseria: Castrosua
Model carrosseria: New City
Nombre de portes: 3
Rampa: Masats RT1
Portes: Masats elèctriques
A. Acond.: Hispacold 12L
Places assegudes: 27+2 PMR
Capacitat: 52 passatgers
Sèrie 6000-II
La sèrie 6000 (II) està fornada per autobusos MAN articulats amb carrosseria Castrosua del model New City. Estan propulsats amb Gas Natural Comprimit.
Incorporen nombroses novetats com els seus germans de la sèrie 16xx.
Una d'elles és que suprimeix el retrovisor central que dóna vista a l'interior i el substitueix una càmera de seguretat que en obrir les portes el conductor pot veure l'obertura de portes, també incorpora un sistema de detecció de vianants i prevenció d'accidents de l'empresa Mobile Eye.
Les portes 1 i 2 poden obrir-se des de l'exterior, la porta 2 és marcada com d'entrada i sortida.
Característiques tècniques:
Sèrie: 6000 (II)
Numeració: 6035 a 6085
Any d'entrada servei: 2018
Constructor: MAN
Model: NG313F A24
Motor: MAN E2876LUH7 Euro-6 GNC
Potencia motor: 228 kW
Transmissió: Voith
Carrosseria: Castrosua
Model carrosseria: New City
Nombre de portes: 4
Rampa: Masats RT1
Portes: Masats elèctriques
A. Acond.: Hispacold 12L
Sèrie 1900-II
La sèrie 1900 (II) està fornada per autobusos Mercedes-Benz. Estan propulsats amb Gas Natural Comprimit.
Aquests vehicles són juntament amb els seus cosins 28xx, són els primers cotxes que se'ls obre la porta d'entrada a l'exterior en lloc de cap dins com s'ha fet de manera tradicional, donant més amplitud en entrar al cotxe, per contra, li resta visibilitat al retrovisor dret per al conductor.
Característiques tècniques:
Sèrie: 1900 (II)
Numeració: 1900 a 1919
Any d'entrada servei: 2019
Constructor: Mercedes-Benz
Model: Citaro C2 NTG
Motor: Mercedes-Benz OM 936 Euro-6 GNC
Potencia motor: 222,12 kW
Transmissió: Voith Diwa.6
Model carrosseria: Citaro C2 NTG
Nombre de portes: 3
Places assegudes: 24+2 PMR
Capacitat: 78 passatgers
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada