dilluns, 22 de juny del 2020

Sèrie 2100, del Ferrocarril Metropolità de Barcelona (FMB)

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

La sèrie 2100 d'ampla UIC. Van ser construïdes com ampliació de la sèrie 2000, amb petites diferències, respecte a aquestes últimes.
Primerament van prestar servei a l'L2, actualment estan assignades a l'L4.


Característiques tècniques:

Sèrie: 2100
Classe: EMU-5
Any de posada en servei: 1997 a 2001
Trens construïts (5 cotxes): 15
Composició: MA1+MB1+Ri+MB2+MA1
Numeració cotxes motors: 2101 a 2160
Numeració cotxes remolc: R2401 a R2415
Longitud total entre topalls: 85640 mm
Amplada: 2710 mm
Alçada: 3500 mm
Ampla via: 1435 mm
Pes en orde de marxa: 191,53 tm
Tracció: Elèctrica
Tensió: 1200 V=
Potencia: 2400 kW
Esforç de tracció: 36,87 kN
Cadena de tracció: Alstom Onyx VVVF / IGBT's 3300
Motors de tracció: 16 X Alstom.
Nombre de places assegudes: 162 + 4 PRM
Disposició dels seients: Lineal
Velocitat: 90 km/h
Enganxalls: Schafenberg
Sistemes seguretat: ATP i ATO
Construïdes per: CAF i ALSTOM
Nota: MA: cotxe motor amb cabina; MB: cotxe motor; Ri: Remolc intermedi.
En l'any 2019 va començar la remodelació d'aquesta sèrie. Abans de la remodelació els seients estaven disposats en illes de quatre. Amb la remodelació També es canvia els anells d'intercomunicació entre cotxes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada