Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana.
La sèrie 2500, són unitats que naixen de la transformació de les unitats 2300, originals de FEVE.
La reforma integral d'aquestes unitats comporta la renovació dels equipaments i en la transformació interior i exterior d'aquestes unitats de trens, amb el seu aspecte exterior adaptat a la nova imatge del Tram d'Alacant.
L'espai interior ha estat objecte de grans canvis que han millorat l'accessibilitat i el confort dels passatgers, en disposar de nous seients, panells informatius i la lluminària interior totalment nova, també la incorporació d'aire condicionat a les unitats, millora qualitativament el confort. Aquestes unitats disposen d'espais reservats per a cadires de rodes equipats amb barres de subjecció i botoneres especials de sol·licitud de parada i obertura de portes.
Aquestes unitats disposem una màquina expenedora de títols de transport.
Característiques tècniques:
Sèrie: 2500.
Tipus: DMU-2.
Rodament: B'2'+2'B'.
Composició: Mc+Mc.
Unitats reconstruïdes postes en servei: 6.
Numeració: 2501 a 2506.
Any de reconstrucció: 2005 a 2007.
Amplada carril: 1000 mm.
Tracció: Dièsel hidràulica.
Motors: 2 X MAN D2866LUE601.
Transmissió: Voith Diwabus 506.
Potencia: 309 kW.
Diàmetre rodes: 750 mm.
Longitud total entre topalls: 34.793 mm.
Amplada: 2.560 mm.
Alçada: 3.663 mm.
Pes total: 54 tones.
Velocitat: 80 km/h.
Fre: Aire comprimit.
Acoblament: 4 unitats.
Enganxall: Scharfenberg
Sistema seguretat: Home mort, comunicació tren-terra mitjançant GPRS i geolocalització per GPS.
Aire condicionats: 4 X Hispacold.
Seients 2a classe: 100.
Capacitat: 295 persones.
Reformades per: Suncove.
PD: Una foto de Matt Taylor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada