Renfe 269-920-5, estació de Casp (Saragossa), Octubre
de 2002.
Característiques tècniques
Sèrie: 269.9
Disposició del eixos: B’B’
Unitats: 20
Numeració: 269-901-5 a 269-920-5
Any de posta en servei: 2000
Retirades de servei l’any: 2003
Any de construcció:
1980 – 1985
Reconstruïdes l’any: 1999 – 2000
Longitud entre topall: 17270 mm.
Amplada carril: 1668 mm
Potencia: 3100 kW
Esforç de tracció: 145 kN
Velocitat: 140 km/h
Tracció: Eléctrica
Voltatge: 3000
V=
Motors de tracció: 2 motors de Melco MB 3200 B3
Pes: 88 Tm.
Fabricades per: Ateinsa , CAF i Macosa
Reconstruïdes en: Talleres de Villaverde de Renfe.
Notes: Subsèrie procedent de la transformació de
locomotores de la subsèrie 269.200 de l’UNE de Largo Recorrido. Es diferencien
per una nova transmissió monoreductora bloquejada a 140 km/h (20x). Quatre exemplars
van ser modificades i venudes l’any 2003
a EFE de Xile.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada