PV - A/S Pasažieru Vilciens
El primer prototipus és realitzat en l'any 1963, entren en producció l'any 1964.
Aquests automotors estan formats per tres cotxes i habitualment operant amb dos uniats acoblades.
Aquest tren, dissenyat pels serveis de rodalia, encara son present en els ferrocarrils de diversos països: Lituània, Rússia, Bielorússia i Ucraïna.
Característiques tècniques:
Sèrie: DR1A
Tipus: DMU-3
Rodament: B'2'+2'2'+2'2'
Composició: Mc+R+Rc
Unitats en servei: 30
Any de construcció: 1969 a 1973
Amplada carril: 1520 mm
Tracció: Dièsel hidràulica
Potencia: 736 kW
Velocitat: 120 km/h
Seients 2a classe: 316
Construïdes per: Rīgas Vagonbūves Rūpnīca (RVR)
Nota: Rīgas Vagonbūveus Rūpnīca (RVR) és una de les majors plantes de construcció de maquinària a Letònia, fundada en 1895 per l'empresari Oscar Freywirth sota el nom de Phoenix. RVR està situada a Riga i va ser durant molts anys el major productor trens elèctrics, trens dièsel, tramvies i material elèctric pesat de l'antiga Unió Soviètica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada