dissabte, 19 de novembre del 2016

Una impressió sobre el Südostbahn

SOB - Schweizerische Südostbahn AG.

BT - Bodensee - Toggenburg (1910-2001)
SOB - Schweizerische Südostbahn (1890-2001)

Aquest estiu passat, vaig utilitzar diverses vegades el servei d'aquesta companyia, amb una franca i immillorable impressió.




Al final de l'any 2001, les companyies BT i SOB és fusionant, per formar la nova companyia "SOB". La longitud de la seva xarxa és de 123 km amb ampla UIC i electrificada a 15 kV 16,7 Hz.
La xarxa està dividida en els següents trams:
Romanshorn - San Galo San Fiden.
St. Gallen - Wattwil - Nesslau-Neu St. Johann.
Rapperswil - Pfäffikon SZ (Seedamm).
Pfäffikon SZ - Arth-Goldau.
Wädenswil - Einsiedeln.

El tren "Voralpen-Express" Luzern- St. Gallen -Romanshorn, utilitza tant la infraestructura del SOB com de SBB. Des de desembre de l'any 2013, aquest tren és de propietat de la SOB (abans un 60% era de SBB). Aquest tren tant es traccionat amb locomotores Re456 con per automotors RBDe 561.






El parc motor del SOB, està format per:

Locomotores elèctriques
4 × Re 446 015–018 (Re 4/4 IV)
6 × Re 456 091–096


Automotors elèctrics:

6 × RBDe 566 071–076 « EAV-Triebwagen II»
5 × RBDe 561 081–084 + 174 « Neue Pendel Zug»
11 × RABe 526 041–051 «SOB-Flirt»
12 × RABe 526 052–063 «SOB-Flirt Serie 2»



Tractors diesel

8 × Tm 236 001–002 i 004–009
3 x Tm 234 501 - 503


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada