dilluns, 25 de setembre del 2017

Algunes embarcacions del Llac Titicaca.

Ferri Manco Capac de l'empresa PeruRail, està equipat en dues vies de doble ample 1435 i 1000 mm amb una capacitat de 17 vagons, uneix els ports de Puno (Perú) amb el de Guaqui (Bolívia).
El seu desplaçament és de 1.200 tones amb una eslora de 87 metres i una mànega 13,43 metres.


El paquebot SS Ollanta construït en l'any 1930 i propietat actualment de PeruRail, amb una capacitat per ha 70 passatgers, realitza creuers turístics a demanda pel llac.
Construït per Earle's Shipbuilding, Hull, Anglaterra, té un desplaçament de 2.200 tones, una eslora de 79 metres i una mànega de 9 metres, la seva velocitat màxima és de 14,5 nusos.



El terminal lacustre acull actualment 132 llanxes amb destinació a les illes dels Uros, 34 van l'illa Amantaní, 20 van l'illa Taquile i 10 cap a Llachón que es troba en Capachica.
Una d'aquestes embarcacions, la Cusi, construïda en l'any 2015, amb una eslora de 13 metres i una mànega de 2,80 metres, equipada amb 2 motors Mitsibishi Fuso 6D10 d'una potència total de 206 kW i una capacitat per 28 passatgers i dos tripulants és l'embarcació la vàrem fer servir durant els dos dies de navegació pel llac Titicaca.



En el port de Puno està amarrada una draga pel manteniment dels tres canals navegables oberts entre la totora, el Puno-Lanchon, Puno-Illes dels Uros i Puno-Illa Taquile.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada