Seguim amb alguns autobusos de Barcelona.
TCC – Authosa (Autobuses Horta SA)
Aquesta empresa del grup Moventis, ha posat en servei noves unitats de midibusos híbrids, en les línies que explota: 86 i 87, de la ciutat Comtal.
Una de les novetats és l'esquema groc-gris estandarditzat de l'AMB; que han d'adoptar tots els nous busos de gestió indirecta de l'AMB, perdent l'esquema blanc-verd tradicional d'Authosa, heretat de Casas, i que avui dia només Authosa ho llueix.
Aquest Midibusos Teris 1.0 Hybrid estan dotats amb tecnologia Mobileye Shield +, aquest dispositiu avisa, mitjançant senyals lumínics i sonors, de possibles impactes abans que aquests ocorrin, donant temps al conductor a evitar-los o a minimitzar les seves conseqüències.
Característiques tècniques:
Numeració: 235, 236 i 237
Any d'entrada servei: 2019
Constructor: Vectia (CAF)
Model: Teris.10
Motor Dièsel: Cummins ISB4.5 Grup Generador EURO6.
Potencia motor dièsel: 157 kW
Tracción: Elèctrica Híbrid-Serie, Siemens ELFA.
Potencia motor elèctric. 160 kW
Llargada: 10,6 m
Amplada: 2,44 m.
Nombre de portes: Massat elèctriques
Rampa: Massats RT1
Portes: 2
Places assegudes: 14 + 1 PMR
Capacitat: passatgers: 47
TMB – Transports Metropolitans de Barcelona
Aquest midibusos de TMB són iguals als comentats 235, 236 i 237 de TCC-Authosa, assignats a «Autobusos del barri», sols detalls d'acabat els distingeixen, com ara el frontal estil Castrosua.
Característiques tècniques:
Sèrie: 4400
Numeració: 4450 a 4465
Any d'entrada servei: 2019
Constructor: Vectia (CAF)
Model: Teris.10
Motor Dièsel: Cummins ISB4.5 Grup Generador EURO6.
Potencia motor dièsel: 157 kW
Tracción: Elèctrica Híbrid-Serie, Siemens ELFA.
Potencia motor elèctric. 160 kW
Llargada: 10,6 m
Amplada: 2,44 m.
Nombre de portes: Massat elèctriques
Rampa: Massats RT1
Portes: 2
Places assegudes: 14 + 1 PMR
Capacitat: passatgers: 47
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada