Renfe-Feve - Ferrocarriles de Vía Estrecha.
Tractors dièsel hidràulics, de tres eixos units per bieles, van ser construïts per la Societat Espanyola de Construcció Naval, sota llicència de l'anglesa Yorkshire i amb motors dièsel Rolls Royce.
A més de FEVE van usar aquest tractor: El Ferrocarril de la Robla (les seves 8 unitats diferien de la resta de la sèrie, ja que eren més potents), La Companyia General de Ferrocarrils Catalans, El Ferrocarril del Cantàbric, F.C. Econòmics d'Astúries i F.C. Basc-Asturià.
Característiques tècniques:
Sèrie: 1300
Numeració: 1301 a 1325
Rodament: C
Unitats construïdes: 37
Unitat postes en servei: 25
Unitats en servei: 1
Any de construcció: 1964 a 1967
Amplada carril: 1000 mm.
Tracció: Dièsel hidràulica
Longitud entre topalls: 7120 mm.
Amplada: 2400 mm.
Alçada: 3500 mm.
Pes: 33,5 tm.
Motor: 1 X Rolls Royce C6 TFL
Transmissió: Yorkshire Engine, Co. GBR14
Diàmetre rodes: 1050 mm.
Potencia: 210 kW
Velocitat: 30 km/h
Sistemes Fre: Buit i aire.
Capacitat dipòsit de gasoil: 1000 l.
Fabricada per: Societat Espanyola de Construcció Naval (SECN).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada