Renfe-Feve - Ferrocarriles de Vía Estrecha.
FEVE 2353 |
La història d'aquestes dues unitats és ben curiosa, ja que formaven part d'una sèrie de cinc unitats que són el resultat de la reconstrucció de deu cotxes motors MAN i cinc cotxes Ferroshtal de FGC. Els cotxes Ferroshtal van ser reconstruïts com a remolcs intermedis i cotxes MAN van ser reconstruïts com a cotxes motors amb una cabina. Una de les composicions va ser donada de baixa i desballestada arran d'un accident. Amb l'electrificació de tota la xarxa de rodalia de FGC els automotors dièsel van deixar de ser necessaris. FGC va posar en venda dues unitats que van ser venudes a FGV amb destinació el trenet alacantí per a reforçar el servei, mentre les unitats MAN 2300 es reformaven. Les dues unitats restants es van mantenir en reserva fins que van ser adquirides per FEVE per a poder reforçar el seu parc dièsel davant una escassetat d'automotors deguda a una massiva venda d'automotors «Apolos» a l'Argentina.
FEVE 2354 |
Numeració d'aquestes unitats:
La composició FGC 3014M-3002R-3015M, va ser desballestada
Les composicions FGC 3007M-3001R-3008M i 3012M-3004R-3013M, venudes a FGV van mantenir la numeració original.
Les composicions FGC 3005M-4001R-3006M i 3010M-3003R-3011M venudes a FEVE i numerades com 2353-5353-2354 i 2351-5351-2352.
Enllaç fixta: FGC 3000
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada