L'origen d'aquestes unitats està en la transformació realitzada sobre unitats de la vella sèrie 3200.
Aquesta transformació va posar al dia l'electrònica i la mecànica d'aquestes unitats, van incorporar un nou tester de fibra de vidre, nou interiorisme i aparelles d'aire condicionat subministrats per TEMOINSA.
Característiques tècniques:
Sèrie: 3150
Tipus: EMU-3
Rodament: 2'2'+Bo'Bo'+2'2'
Composició: Rc+M+Rc
Unitats en servei: 13
Unitat construïdes: 13
Numeració: 3151 a 3163
Any de construcció: 1959
Any de reconstrucció: 1998 a 2002
Amplada carril: 1668 mm
Tracció: Elèctrica
Voltatge: 1500 V=
Potencia: 960 kW
Esforç de tracció: 105 kN
Motors: 4 X GEC G340BZ i WT340A
Longitud total entre topalls: 95.600 mm
Pes total: 118 tm
Velocitat: 90 km/h
Seients total 2a classe: 156
Construïdes per: Sorefame /GEC Alsthom
Reconstruïdes per: EMEF
Comandament múltiple: Si x 2
Nota: Assignades a la línia de Cascais
Sèrie: 3250
Tipus: EMU-4
Rodament: 2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'
Composició: Rc+M+R+Rc
Unitats en servei: 21
Unitat construïdes: 21
Numeració: 3251 a 3271
Any de construcció: 1959
Any de reconstrucció: 1998 a 2002
Amplada carril: 1668 mm
Tracció: Elèctrica
Voltatge: 1500 V=
Potencia: 960 kW
Esforç de tracció: 105 kN
Motors: 4 X GEC G340BZ i WT340A
Pes total: 142,5 tm
Velocitat: 90 km/h
Seients total 2a classe: 208
Construïdes per: Sorefame /GEC Alsthom
Reconstruïdes per: EMEF
Comandament múltiple: Si x 2
Nota: Assignades a la línia de Cascais
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada