BOB - Berner Oberland-Bahnen, forma part de Jungfraubahn Holding (JB).
Postal |
Adquisició dels automotors ABeh 4/4 II, va venir causada per l'augment de la quantitat de passatgers tant entre Interlaken i Grindelwald com amb Lauterbrunnen.
Aquesta petita sèrie d'automotores de gran potència, tres unitats, deriven directament de les ensenyances obtingudes de les sèries anteriors. La carrosseria va ser construïda en acer lleuger, amb parets ondulades, per tal d'aconseguir un estalvi de pes. Dissenyades sense compartiment furgó, ja que en cada composició de tren porta incorporat un cotxe furgó. Per poder oferir un número places suficients, la plataforma d'entrada està situada en el centre del vehicle, amb dues grans portes d'accés.
BOB_ABeh 4/4-II_311 Estació Interlaken Ost |
Originalment ostentaven els color Marró i Ocre per passar després al Blau i Groc.
BOB_ABeh 4/4-II_313 Estació Zweilütschinen (Stefan H.) |
Característiques tècniques:
Sèrie: ABeh 4/4-II
Tipus: EMU-1
Rodament: Bo'zzBo'zz
Sistema de cremallera: Riggenbach
Unitats en servei: 3
Unitat construïdes: 3
Numeració: 311 a 313
Any de construcció: 1986
Amplada carril: 1000 mm
Tracció: Elèctrica.
Voltatge: 150 V=.
Potencia: 1256 kW
Esforç de tracció: 144 kN
Motors: 4 X ABB
Longitud total entre topalls: 17.580 mm
Pes total: 44,7 tm
Velocitat: 70/35 km/h
Seients 1a classe: 12
Seients 2a classe: 24
Construïdes per: SLM i ABB
Noms assignats: 311 – Grindelwald, 312 – Interlaken i 313 - Lauterbrunnen
BOB_ABhe 4/4-II_312 Estació Interlaken Ost |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada