Els automotors Bhe 2/4 3011 a 3022, mecànicament semblant a les unitats Bhe 2/4 del Rochers-de-Naye, van ser els primer automotors d'aquesta línea. Dissenyats per funcionar com unitats isolades, van ser modificats en la dècada dels 50 del segle passat per poder funcionar en unitats de comandament múltiple.
Característiques tècniques:
Sèrie: Bhe 2/4
Rodament: 2'z2'z
Composició: EMU-1
Unitats en servei: 4
Numeració unitats en servei: 3019 a 3022
Unitat construïdes: 12
Numeració inicial: 3011 a 3022
Any de construcció: 1949
Amplada carril: 1000 mm
Tracció: Eléctrica
Voltatge: Trifàsica 725 V 50 Hz
Potencia: 190 kW
Esforç de tracció: 88 kN
Longitud entre topalls: 15100 mm
Pes: 17,6 tm
Velocitat: 15 km/h
Seients 2ª classe: 56
Fabricades per: SLM - SIG - BBC
Notes:
L'uniat 3015 ha estats reconstruïdes com Dhe 2/4, unitat pel transports de mercaderies i d'equipatges.
L'uniat 3017 ha estats reconstruïdes com Xhe 2/4, unitat pel Servei de Vies i obres.