diumenge, 11 d’octubre del 2020

FCAF - Ferrocarril Austral Fueguino (Trenex) - II.

FCAF - Ferrocarril Austral Fueguino (Trenex). 

Les locomotores de vapor d'aquest meravellós ferrocarril turístic, situat a prop de la ciutat d'Ushuaia en l'extrem sud de la Patagonia Argentina, estan totes elles fuelditzades. 


Numero: 2 
Nom: "Ing. LD Porta". 
Rodament: 0-2-0 + 0-2-0 FT 
Tipus: Beyer-Garratt. 
Unitats en servei: 1 
Unitats construïdes: 1 
Any de construcció: 1994 
Reconstruïda l'any: 2007 
Amplada carril: 500 mm. 
Tracció: Vapor. 
Pressió vapor: 14 kg. 
Temperatura vapor: 197 ° 
Longitud entre topalls: 8500 mm. 
Amplada: 1900 mm. 
Alçada: 2850 mm. 
Pes: 12 tm. 
Potencia: 110,36 kW 
Tipus de fre: Aire i estacionament manual. 
Capacitat d'aigua: 2000 litres. 
Capacitat combustible: 700 litres. 
Construïda per: Tallers de Tranex de Carupá, San Fernando, Província de Buenos Aires. 
Nota: El nom original era «Nora» 
Va ser modificada per l'enginyer cap de l'FCAF, Shaun McMahon. 


Numero: 3 
Nom: "Camila" 
Rodament: 1-3-1 FT 
Unitats en servei: 1 
Unitats construïdes: 1 
Any de construcció: 1995 
Amplada carril: 500 mm. 
Tracció: Vapor. 
Pressió vapor: 14 kg. 
Temperatura vapor: 197 ° 
Longitud entre topalls: 6200 mm. 
Amplada: 1500 mm. 
Alçada: 2450 mm. 
Pes: 8,5 tm. 
Potencia: 70,84 kW 
Tipus de fre: Aire i estacionament manual. 
Capacitat d'aigua: 750 litres. 
Capacitat combustible: 280 litres. 
Construïda per: Winson Engineering de Daventry, Anglaterra. 
Nota: Va ser modificada per l'enginyer cap de l'FCAF, Shaun McMahon i l'enginyer Livi Dante Porta. 


Numero: 6 
Nom: "Ing. H. R. Zubieta". 
Rodament: 0-2-0 + 0-2-0 FT 
Tipus: Beyer-Garratt. 
Unitats construïdes: 1 
Any de construcció: 2006. 
Amplada carril: 500 mm. 
Tracció: Vapor. 
Longitud entre topalls: 7500 mm. 
Amplada: 1600 mm. 
Pes: 12 tm. 
Potencia: 119,31 kW. 
Tipus de fre: Aire i estacionament manual. 
Capacitat d'aigua: 2000 litres. 
Capacitat combustible: 700 litres. 
Construïda per: Girdlestone Rail de Port Shepstone (República de Sud-àfrica). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada