dijous, 15 de setembre del 2016

El ferrocarril de Rheineck a Walzenhausen

RhW - Bergbahn Rheineck-Walzenhausen

AB - Appenzeller Bahnen 
En l'any 2005 va passar a formar part de la nova companyia Appenzeller Bahnen.


Bergbahn Rheineck-Walzenhausen, el seu nom popular "Walzehuusebähnli" uneix Rheineck en el cantó de St. Gallen (405 m) i Walzenhausen (672 m) en el cantó d'Appenzell, de Rodes Exteriors.

En l'any 1896 s'inaugura, un funicular funciona'n per contrapès d'aigua entre Ruderbach (municipi de St. Margrethen) i Walzenhausen, per arribar a l'estació de Rheibeck s'utilitzava un tramvia.
En l'any 1958 va ser reconstruït com a tren d'adherència i cremallera unint el traçat del tramvia i el del funicular. Durant la reconstrucció de l'estació de tren SSB Rheineck en l'any 1999, la ruta va estendre's uns metres per davant de la marquesina de l'antiga estació de SSB Rheineck . El març 2016 es va inaugurar la reconstrucció de l'edifici de l'estació en Walzenhausen. La longitud del traçat actualment és d'1, 96 km, la inclinació màxima és de 250 0/00, el desnivell salvat es de 265 metres, el sistema de cremallera és Riggenbach i doma servei a 4 estacions i baixadors.
AB-RhW Estació RhW Rheineck 

AB-RhW Estació RhW Rheineck 
AB-RhW Estació Walzenhausen

AB-RhW Estació Walzenhausen

AB-RhW Estació Walzenhausen

Característiques tècniques:

Sèrie: BDeh 1/2
Tipus: EMU-1
Rodament: 1Az
Unitats en servei: 1
Unitat construïdes: 1
Numeració: 1
Any de construcció: 1958
Any de reconstrucció: 2014
Amplada carril: 1200 mm
Sistema cremallera: Riggenbach
Tracció: Elèctrica
Voltatge: 600V=
Potencia: 215 kW
Motors: 1 BBC
Longitud total entre topalls: 10.700 mm
Pes total: 15,16 tm
Velocitat: 20/30 km/h
Seients 2a classe: 20
Construït per: SLM , FFA i la BBC
Nota: Aquest ferrocarril té una sola unitat motora.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada