FGC - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Línia Llobregat-Anoia.
Quan es va porta a terme la
modernització d'aquesta línia, que compren diversos trams
soterrats, es va prendre la decisió de comptar amb un medi
anti incendi, i que també pugues col·laborar en l'extinció dels
incendis que es produïssin a prop de la línia.
Aquest vehicle construït
per Plasser Española, sobre uns vogies procedent d'un furgó
automotor "Naval" (MOP-3100) de la sèrie 5000.
Disposa d'una cisterna amb
una capacitat per a 26.100 litres situada entre les dues plataformes,
una d'elles disposa, d'un grup moto bomba reversible, també du dues
llances articulades, situades a cada una de les plataformes, que
permeten llançar l'aigua a una gran distancia.
Característiques tècniques:
Sèrie 64
Numero assignat: 64.901
(originalment 64.954)
Disposició dels eixos: 2'2'
Amplada via: 1000 mm
Velocitat màxima
autoritzada: 50 km/h.
Enganxall: Alliance AAR-10A
Longitud entre topall:
15.150 mm
Tara: 22,5 tm.
Pes total: 48,6 tm.
Constructor: Plasser
Española
Any de construcció: 1963
Assignat al dipòsit:
Martorell
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada