Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya - Línia Llobregat-Anoia.
El vagó cisterna Mw-526, va ser construït en els tallers de Martorell dels FGC. Inicialment era un vagó destinat al transport de sal i potassa. A causa de la necessitat de comptar amb un dipòsit d'aigua per alimentar les locomotores de vapor dels trens històrics, va motivar la seva transformació en vagó cisterna. Actualment com que no existeix cap tren de vapor històric, està apartat sense servei.
Característiques tècniques vagó:
Sèrie: Mw
Numeració: 526
Numero deixos: 2
Unitats postes en servei: 1
Any de construcció: 1968
Amplada carril: 1000 mm.
Longitud entre topalls: 7.380 mm.
Alçada: 2.770 mm.
Amplada: 2.640 mm.
Distancia entre eixos: 4.000 mm.
Diàmetre rodes: 700 mm.
Tara: 5,7 tm.
Càrrega màxima: 15 tm.
Velocitat màxima autoritzada: 50 km/h.
Construït: Taller FGC de Martorell
Enganxall: Alliance AAR-10A.
Dipòsit: Martorell
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada