Renfe-Feve - Ferrocarriles de Vía Estrecha.
FEVE 2605 |
L'origen de la sèrie 2600 està en els plans de modernització en els vehicles de transport de passatgers que FEVE va dur a terme en els anys noranta del segle passat, que ja havia començat amb la sèrie 2400. Llavors va decidir reconvertir la sèrie 2300 de què disposava, una sèrie d'automotors amb motor MAN que portaven prestant servei en la companyia des de l'any1966.
La reconstrucció va ser portada a terme Sunsundegui i CAF. Va ser una construcció nova, amb elements aportats per la sèrie 2300, amb un nou motor, la total transformació de la caixa amb la incorporació de nous elements de confort.
Les 24 unitats són utilitzades en parelles per a transport de passatgers de rodalia en totes les seves línies del nord d'Espanya i la línia de Cartagena.
FEVE 2606 |
Característiques tècniques:
Sèrie: 2600
Nova sèrie Renfe: 526
Tipus: DMU-2
Rodament: 2'B'+B'2'
Composició: Mc+Mc
Numeració: 2601 a 2624
Matricula UIC: 95 71 3526 xxx-x
Anys de construcció: 1999 a 2001
Unitats construïdes: 12
Amplada carril: 1000 mm.
Tracció: Dièsel-Hidràulica
Potencia: 326 kW
Motors: 2 X Volvo THD 101 GB
Transmissió: 2 X Voith Diva-Bus 506
Pes total: 53,46 tm.
Velocitat: 80 km/h
Seients 2a classe: 96 + 3 transportins
WC: 1
Comandament múltiple: 4 unitats
Enganxall: Scharfenberg
Sistemes de seguretat: ASFA
Construïdes per: FEVE/SUNCOVE/CAF
FEVE 2614 |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada