El Post Office Railway (traduïble al català com a Ferrocarril de l'Oficina de Correus), també conegut com a Mail Rail, és un ferrocarril subterrani de via estreta que va ser construït per l'Oficina de Correus amb l'assistència de la Companyia de Ferrocarrils Elèctrics Subterranis de Londres, per transportar el correu entre oficines de classificació.
La línia anava des de l'oficina de classificació del districte principal a Paddington a l'oest fins a l'oficina de classificació del districte principal de l'est a Whitechapel, l'estació més gran estava a sota de Mount Pleasant.
La línia principal té un únic tub de 2,7 m de diàmetre amb dues vies. Just abans de les estacions, els túnels divergeixen en dos túnels d'una sola via de 2,1 m de diàmetre que condueixen a dos túnels de l'estació paral·lels de 7,6 m de diàmetre. El tub principal es troba a una profunditat d'uns 21 m. Les estacions es troben a una profunditat molt menor, amb un gradient 20/000 a l'accés de les estacions. Els desnivells ajuden a frenar els trens quan s'apropen a les estacions i a accelerar-los a la sortida.
Característiques tècniques xarxa:
Inauguració en l'any: 1927
Tancament en l'any, 2003
Tipus: Conducció automàtica.
Estacions: 9
Longitud: 10,5 km
Cotxeres i tallers: Mount Pleasant
Amplada via: 610 mm.
Electrificació: 440 V= Tercer carril
Velocitat màxima pels túnels: 64 km/h
Velocitat màxima per les estacions: 11 km/h.
Característiques tècniques vehicles:
Tipus: Stock 1927
Rodament: 0-2-0
Unitat construïdes: 90
Numeració: 591 a 680
Any de construcció: 1927
Any posada en servei: 1927
Any retirada de servei: 1930
Amplada carril: 610 mm
Tracció: Elèctrica - bateries
Nombre de bateries: 152
Potencia: 11 kW
Motors de tracció: 2
Construïdes per: English Electric
MR - English Electric 3 [1927] |
MR - RailCar [1927] |
Tipus: Stock 1930 & 1936
Rodament: 1w-1-1-1wRE i B-BRe
Unitat construïdes: 50
Numeració: 752 a 763, 793 a 811, 923 a 932
Any de construcció: 1930 i 1936
Any posada en servei: 1930
Any retirada de servei: 1980
Amplada carril: 610 mm
Tracció: Elèctrica
Construïdes per: English Electric
MR - English Electric 824 [1930] |
Tipus: Stock 1980
Unitats construïdes: 34
Numeració: 501 a 534
Any de construcció: 1980 a 1982
Any posada en servei: 1980
Any retirada de servei: 2003
Amplada carril: 610 mm
Tracció: Elèctrica
Electrificació: 440 V= Tercer carril
Construïdes per: Hunslet (Greenbat)
MR - English Electric 824 [1930] |
The New Mail Rail Experience
El setembre de l'any 2017 es va obrir un ferrocarril lúdic / educatiu, dins del museu de l'antic ferrocarril.
MR - Estació Mail Rail, lloc de control |
MR - Estació Mail Rail |
Característiques tècniques vehicles:
Tipus: Automotors transports viatgers
Composició: Mc+R+R+R
Unitat construïdes: 2
Numeració: Red & Green
Any de construcció: 2017
Any posada en servei: 2017
Longitud total: 16.348 mm
Amplada: 946 mm
Alçada: 1492 mm
Pes: 6,68 tones
Amplada carril: 610 mm
Tracció: Elèctrica - Bateries
Alimentació: 24 X 6 V= AGM Gel Type Cells – Capacitat 840 Ah.
Potencia: 24 kW
Motors de tracció: 4
Diàmetre rodes: 610 mm
Capacitat: 80 passatgers
Velocitat màxima: 10,5 km/h
Construïdes per: Severn Lamb.
MR - Servern Lamb Train Green |
MR - Servern Lamb Train Green |
MR - Servern Lamb Train Red & Green |
Recorregut:
MR - Estació Mount Plesant Station Mail Rail |
MR - Estació Mount Plesant Station Mail Rail |
MR - Estació Mount Plesant Station Mail Rail |
MR - Túnel Mail Rail |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada