El Tramlink també conegut com a Croydon Tramlink, és un sistema de tramvia que serveix al barri de Croydon situat al sud de Londres, i conegut per la gran quantitat d'oficines de lloguer que alberga. L'operador del servei és Transport for London (TfL).
Tramlinks enllaça amb estacions dels National Rail del Regne Unit, però com que circula per una àrea on el Metro de Londres té poca presència (aquesta va ser una de les raons de la seva creació) només intercanvia amb el metro a l'estació de Wimbledon.
El traçat del Tramlink consisteix en una barreja de traçat compartit amb altres vehicles, trams exclusius, i trams inclouen antigues línies fèrries.
Les parades del tramvia tenen andanes baixes i tenen màquines automàtiques de bitllets. Hi ha un total de 39 parades habilitades per a cadires de rodes.
Tramlink utilitza antigues estacions en els trams Wimbledon - West Croydon i Elmers End - Coombe Road.
Ruta 1: Elmers End - Croydon
Ruta 2: Beckenham Junction - Croydon
Ruta 3: Wimbledon - New Addington
Característiques tècniques xarxa:
Inauguració: Maig 2000.
Tipus: Tramvia
Municipis: Gran Londres
Estacions: 39
Longitud: 28 km
Cotxeres i tallers: Therapia Lane
Amplada via: 1.435 mm.
Longitud andanes: 200 m.
Electrificació: 750 V=
Característiques tècniques vehicles:
Tipus: TE
Rodament: Bo′+2′+Bo′
Unitats en servei: 23
Unitat construïdes: 24
Numeració: 2530 a 2553
Any de construcció: 1998 i 1999
Any posada en servei: 2000
Amplada carril: 1.435 mm
Longitud total entre topalls: 30.100 mm
Amplada: 2.650 mm
Alçada: 3.670 mm
Pes total: 36,3 tones
Tracció: Elèctrica
Voltatge: 750 V=
Potencia: 480 kW
Motors de tracció: 4 × Alstom 4 LXA 1442 AC trifàsic asíncron
Diàmetre roda: 630 mm
Velocitat: 80 km/h
Seients total: 70
Capacitat: 208 passatgers
Model: Flexity Swift CR4000
Construïdes per: Bombardier
Nota: Els tramvies són cotxes articulats de doble cabina, amb quatre portes a cada costat.
La secció de terra baixa s'estén entre les dues portes exteriors i a través de l'articulació.
Tipus: TE
Rodament: Bo′+2′+Bo′
Unitats en servei: 12
Unitat construïdes: 12
Numeració: 2554 a 2565
Any de construcció: 2011 a 2016
Any posada en servei: 2012
Longitud total entre topalls: 32.000 mm
Amplada: 2.650 mm
Amplada carril: 1.435 mm.
Pes total: 38 tones
Tracció: Elèctrica.
Voltatge: 750 V=
Potencia: 380 kW
Motors: 4 X ABB WXA 2544
Velocitat: 80 km/h
Seients total: 72
Capacitat: 206 passatgers
Model: Variobahn ZR
Construïdes per: Stadler
Nota: Unitats articulades, amb dues cabines de conducció i amb quatre portes a cada costat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada