Eusko Trenbideak
A causa de la falta de material modern en les línies de Bilbao a San Sebastian, ramal de Amorebieta a Bermeo i San Sebastian Hendaya, en el moment de fer-se càrrec d'aquestes línies ET-FV, va decidir encarregar nous trens.
Aquest van ser construïts per CAF i es podem considerar una evolució de les unitats 3500.
Aquestes unitats de tren porten els equips distribuïts entre cotxe motor i el cotxe remolc. Les caixes són autoportants. L'interior amb seient de polièster deriva de l'utilitzats en les series 200 i 3100. En els testes lliures existeix una porta que es pot convertir en rampa facilita l'evacuació en cas de necessitat.
Les unitats 310 a 312 van ser modificades per realitzar el servei "Euskopullman" entre Bilbao i San Sebastian l'any 1996, aquest servei no va reeixir i va ser suprimit en l'any 1999.
Les principals modificacions van ser: supressió d'una plataforma, substitució dels seients per uns de nou reversibles, terres emmoquetats, instal•lació d'un mini bar, instal•lació d'un nou WC de circuit tancat i els nous colors vermell bordeus i franges blanques i grises.
Característiques tècniques:
Sèrie: 300
Rodament: Bo'Bo'+ 2'2'
Composició: EMU-2 (Mc+Rc)
Unitats en servei: 12
Unitat construïdes: 12
Numeració: 301 a 312
Any de construcció: 1990
Amplada carril: 1000 mm
Tracció: Eléctrica
Voltatge: 1500 V=
Potencia: 516 kW
Motors: 4 X ABB TA-6788 R-1
Longitud entre topalls: 32.000 mm
Pes: 57 tm
Velocitat: 90 km/h
Seients 2ª classe: 86
Fabricades per: CAF
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada