Ara farà ja, uns quants anys, encara no m'havien prejubilat de Federació Farmacèutica S. Coop., en uns dels múltiples viatges que vaig fer Madrid, l'avió va aparcar en la terminal T4S de l'aeroport Adolfo Suárez Madrid–Barajas, aquesta terminal és en illa i està connectada amb la terminal T4 per mitjà d'un sistema de transport subterrani APM (Automated People Mover).
La llançadora que uneix la T4 amb el seu edifici satèl·lit T4S, disposa de dinou vehicles sense conductor, en composicions de 3 cotxes, quedant un d'ells en reserva, que es desplacen a través d'un túnel subterrani que connecta les dues úniques estacions, una situada a l'edifici principal, amb dues andanes en els laterals, i altra en l'edifici satèl·lit, amb una andana central, les andanes estan protegides amb un sistema de portes automàtiques d'andana.
La distància entre estacions és de 2.100 metres, sent la longitud total de la via de 2.700 m.
Característiques tècniques:
Tipus: APM
Rodament: De tipus pneumàtic (amb rodes de cautxú) i guiat a través d'un raïl central.
Composició habitual: M+M+M
Unitats en servei: 19
Numeració: 1 a 19
Any de construcció: 2006
Carril: Dues pistes
Tracció: Elèctrica, Bombardier Thyristor control
Voltatge: 600 V=, per dos carrils centrals.
Longitud total entre topalls: 12.800 mm
Pes total: 15 tm.
Velocitat: 60 km/h
Sistemes de seguretat: Bombardier CITYFLO 550, ATC, ATO GOA4, ATP, ATS, CBI
Seients: 22
Model: Innovia APM CX-100
Construïdes per: Bombardier
Acoblament: 3 unitats
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada