dimecres, 22 de juny del 2016

Unitat de tren elèctric d'Alta Velocitat, sèrie 114, de Renfe.



L'origen d'aquesta sèrie està en l'adjudicació el mes de febrer de 2004, al consorci format per Alstom i CAF, per la construcció d'un tren regional d'alta velocitat basat en el "Nuovo Pendolino" sèrie ETR-600/610, però sol de quatre cotxes i sense sistema de pendulació.

Aquestes unitats estan destinades al servei "Avant".



Característiques tècniques:

Sèrie: 114
Tipus: EMU-4
Rodament: (1Ao)(Ao1)+ (1Ao)(Ao1)+ (1Ao)(Ao1)+ (1Ao)(Ao1)
Composició: Mc+M+M+Mc
Unitats en servei: 13
Unitat construïdes: 13
Numeració: 114-601-8 a 114-626-5
Any de construcció: 2008 a 2011
Amplada carril: 1435 mm
Tracció: Elèctrica
Voltatge: 25 kV 50Hz
Potencia: 4000 kW
Esforç de tracció: 212 kN
Motors: 8
Longitud total entre topalls: 107.900 mm
Pes total: 228,8 tm
Velocitat: 250 km/h
Seients 2a classe: 236 + 1 PMR
Construïdes per: Alstom i CAF
Sistemes seguretat: ASFA Digital, LZB i ERTMS nivell 1 i 2
Nota: Es poden acoblar, un màxim de 3 unitats. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada