dissabte, 22 d’abril del 2017

Locomotores dièsel, sèrie 319.3 de Renfe

Postal
La segona reconstrucció de les 1900 va donar origen a una sèrie de 40 locomotores especialitzades en el remolc de trens de viatgers, gràcies als equips de subministrament de corrent elèctric. Atès que els equips utilitzats eren de concepció i tecnologia moderna es podia subministrar energia les composicions de cotxes climatitzats. La potència més gran del motor dièsel, en ser aquest reconstruït a les especificacions 645, permetia una velocitat de 140 km/h., a aquesta subsèrie.

Una d'aquestes locomotores va ser equipada amb vogies d'ampla UIC, (319-339-8).

A partir de l'any 2010, diverses locomotores d'aquesta sèrie van ser venudes a Argentina: 319-307-5, 319-314-1, 319-315-8, 319-316-6, 319-317-4, 319-325-7, 319-317-3, 319-328 -1, 319-330-7, 319-331-5, 319-333-1, 319-336-4, 319-337-2 i 319-338-0, les 319-301-8, 319-306-7 i 319-321-6 venudes a Continental Rail, les 319-313-3 i 319-318-2 venuda a TECSA, les 319-324-0 i 319-335-6, venudes a Tración Rail i la 319-303-4, venuda a COPASA.

Postal
Característiques tècniques:

Sèrie: 319.3
Numeració: 319-301-8 a 319- 340-6
Tipus: LD
Rodament: Co' Co'
Unitats en servei (Renfe i ADIF): 12
Unitat postes en servei: 40
Any de construcció: 1991 a 1992
Amplada carril: 1435/1668 mm
Tracció: Dièsel elèctrica
Longitud entre topalls: 19.550 mm
Pes: 117 tm.
Potencia: 1330 kW
Motor: GM 16-645C
Generador/Alternador: GM AR10HE4/D14
Motors tracció: 6 X GM D77B
Velocitat: 140 km/h
Fabricada per: MEINFESA i GM.
Model: J16CW-HP
Numero fabrica: 1851 a 1890
Nota: Acoblament fins a tres unitats.
Sistemes de seguretat: ASFA/LZB

Postal


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada