Aquest ferrocarril pertany a la "Fundación Río Tinto".
Aquestes dues locomotores dièsel hidràuliques, estàndard en el catàleg de productes de l'empresa bilbaïna B&W, van ser adquirides en l'any 1975.
Són locomotores o més correctament tractors de maniobres, del tipus 030 DH amb bieles acoblades i cabina central.
Van ser destinades a maniobres a Zarandas-Naya, fins al tancament del ferrocarril.
Realitza'n la majoria dels trens turístics d'aquesta línia.
Característiques tècniques:
Sèrie: 500
Tipus: 030 DH
Numeració 931 i 932
Rodament: C
Unitats en servei: 2
Unitat postes en servei: 2
Any de construcció: 1975
Any entrada servei: 1976
Amplada carril: 1067 mm
Tracció: Dièsel-hidràulica
Longitud entre topalls: 9.911 mm
Pes: 36 tm.
Potencia: 257,42 kW
Motor: Cummins
Velocitat: 30 km/h
Fabricada per: S.E.C. Babcock & Wilcox (Bilbao) / Hunslet.
Numero de fàbrica: 1164 i 1165
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada